je eigen waarde kennen en je daarmee profileren is ook belangrijk wanneer je een eigen bedrijf hebt. Je wilt toch dat klanten bij jou komen en niet aan je voorbij gaan.
Daarom is het belangrijk om de volgende dingen te weten:
Waarin onderscheid jij je van je vakgenoten?
Wat maakt dat jij doet wat je doet?
Wat wil je zo graag bereiken met je bedrijf?
Hoe zie jij je klanten en de dienst die je levert?
Wie ben je en wat maakt jou zo goed in wat je doet?
Wat zijn jouw kwaliteiten?
Wat is de kern van je bedrijf?
Het is heel goed mogelijk dat je dit niet helder hebt voor jezelf.
Het kan ook heel goed dat jij, met vele anderen, niet goed weet hoe je dit op papier moet zetten. Dat je niet goed weet wat je eigenlijk opschrijft, op zo’n website…
Daarin kan ik je helpen.
In gesprek met jou achterhaal ik wat jouw passie is in je bedrijf, we achterhalen je kwaliteiten, drijfveren, handelswijze, missie en visie.
Vervolgens zet ik dit voor je op papier.
Je krijgt een goede tekst afgeleverd die qua inhoud en sfeer volledig past bij jou en je bedrijf
Wanneer de tekst klaar is hebben we nog eens contact om de puntjes op de i te zetten. De tekst is pas werkelijk Af, wanneer jij er tevreden mee bent.
Je kunt bij dit soort teksten denken aan:
Alleen een missie, visie en kerngedachte
Een volledige websitetekst
Een flyer
Of een samenvatting op je Linkedin-profiel